Barnvakt till en Nintendo dog.


Jag åkte till min brors jobb idag på Great Works för att kopiera lite papper, han satt med något IKEA-uppdrag (han är grafiskformgivare och skribent).



Jimmy längst ut till höger med lite arbetskollegor i Japan (tror jag?)



Aw! Kolla vad söta dom är emot varandra på jobbet!



Vi köpte med oss mackor hem ifrån Sandys och fikade.



Denna lilla Nintendo dog sitter jag "barnvakt" åt just nu, han ligger här bredvid mig och snarkar.



Jimmy och Nintendo dog.



Såhär sitter jag just nu, kollar på TV och svarar på kommentarer.






Sen till er killar som vägrar tro att jag har över 1000 bevakare, NEJ!, Jag photoshopar inte mina bevakare, inse istället!


Kommentarer
Postat av: Lisette

jag bevakaR ^^,

2009-03-12 @ 20:54:01
URL: http://kornoholic.blogg.se/
Postat av: elina

Vill bara säga att jag har hittat min nya favorit blogg ^^ du verkar rar ^^

2009-03-12 @ 21:50:44
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter du på bilddagboken? :D

2009-03-12 @ 22:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0