Ambassadeur.


Lördag - Anton kom till mig vid 19 tiden och började dricka omgående och spraya upp hela min hårspray, bubu! Kvällens standard drink var "RedBull Vodka".

Lördag - Anton poserar med någon glamorös tjej inne på Libre, den ny-öppnade gayklubben som var sådär lagom kul, bloggaren Amir var på plats också. (tur att Anton inte är full)


Fredag - Jag tar det lugnt framför spegeln medan Kristoffer stackaren ligger och sover i min säng, haha! Han gör lumpen och har haft "baskerprov" hela veckan ute i skogen och kom hem till mig och var sådär lagom pigg, dock lyckades jag lura ut honom på krogen ändå, vi var för övrigt på Ambassadeur vilket var det trevligaste stället som jag har varit på, på länge.

Haha, snuffe!


Kommentarer
Postat av: mickie

Vodka Redbull heter det!!!!!

2009-03-22 @ 20:02:55
Postat av: Kille 27

vill Ha Antons nummer (=

2009-03-23 @ 18:49:44
Postat av: evelina

jag tycker du är underbar som verkligen vågar vara dig själv.

2009-03-29 @ 16:43:20
URL: http://evelinagudmundsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0