Att lära känna någon.



Om man är intresserad av att lära känna någon, vad är då det bästa sättet att förmedla det på? Ni vet! Hur många gånger har man inte pratat med någon via Internet och sen förblir det bara massa prat? Jag är trött på det nu!


Jag vill lära känna honom på riktigt, men vad har man att komma med liksom?

Man vill ju inte verka påflugen så fort han loggar in, och tar man avstånd så tror han väl att man är ointresserad?


Hur gör ni? Hjälp mig! Jag är inte van vid att uppvakta andra, jag uppvaktas!


Det är väldigt sällan som jag känner mig nyfiken på att FAKTISKT lära känna någon. Under de 5 åren som jag har varit öppet homosexuell så har jag seriöst bara dejtat 3st killar, det säger en del om att jag inte är så särskilt lösaktig av mig, det är dock jävligt svårt att hitta någon som är lika seriös/intresserad tillbaks.



Nu menar inte jag "lära känna" på relationssättet, utan överhuvudtaget.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså, ett seriöst tips till alla som vill lära känna någon mer är att försöka meddela att man vill just det, lära känna personen mer. Kanske träffas? Det är ju det bästa :)

2009-03-24 @ 19:44:43
Postat av: Emma

Det lättaste vore väl om personen i fråga läste detta inlägg och förstod vem det var menat till? :)

2009-03-24 @ 19:59:50
Postat av: Anonym

Mera videoblogg!! :)

2009-03-24 @ 20:33:17
Postat av: sara

har du tagit bort snoppen? :)

seriöst!

2009-03-24 @ 21:04:04
Postat av: Nadia

Det bästa är nog om du smidigt föreslår att ni ses - det behöver inte vara att ni träffas bara ni två heller om det känns jobbigt.

Det är ju inte förrän du träffar han på riktigt som du verkligen kan se vem han är och märka av om han "känner" nått intresse för dig.

Tänk inte för mycket bara fråga om han vill ses och håll andan=) Det värsta som kan hända är att han inte vill och då vet du och kan släppa det....

2009-03-25 @ 08:18:31
URL: http://timesandlifeofnadia.webblogg.se/
Postat av: Sofia

tror inte dte bästa är att ni ses om ni inte känner varandra så väl? men du får väl fråga om han tar avstånd från dig med vilje om det bara är du som visar intresse som det låter

2009-03-25 @ 13:16:37
Postat av: Philippa

hm ja, jag har några som jag lärt känna via diverse hemsidor, och två av dom är mina absolut bästa vänner, och jag har känt dom i mer än ett år, och ja, jag pratade när jag hade nåt att säga, kallprat är ju bara tråkigt, men sen är det ju kul att bara få ett samtal med ett hej, hure läget?

Eller hur?

Men äschdå, du verkar fruktansvärt charmig av dig så det ska väl inte vara någon fara?

2009-03-25 @ 16:40:33
Postat av: Din BabA 'känner skamm'

GAY

2009-03-25 @ 17:50:34
Postat av: Neea

Säg som det är, att du vill träffa honom.

Om han backar då så är han inte tillräckligt bra för dig.

2009-03-25 @ 21:12:40
URL: http://idolize.devote.se
Postat av: Hugo

Problemet är att denna kille mer än gärna skulle träffa dig. Men han har det tufft i sitt liv just nu och vill inte tynga dig med sina problem av omtankes skull. Men jag tror att den här killen är beredd att försöka mer än han någonsin försökt, för han kan erkänna att han varit lite svår. Om detta varit medvetet eller omedvetet är dock svårt att svara på. Om du vill att ni ska bygga något tillsammans kan du väl vara vänlig och höra av dig, grunden till fin gemenskap är redan lagd. För killen vill verkligen inte tappa kontakt med en så fin och unik människa som du. Ge honom bara en chans till, snälla?

2009-03-26 @ 03:06:07
Postat av: Hugo

Jag är säker på att denna kille mer än gärna skulle träffa dig. Men av omtankes skull vill han vänta då det mesta i hans liv är ställt upp och ned och han befinner sig i psykisk obalans, vilken han är rädd ska stjälpa mer än hjälpa mer relation. Så vitt jag förstår är grunden till en fin gemenskap redan lagd, och då är det bara att höra av sig om du vill bygga högre. Han är nämligen villig att erkänna att han varit lite svår, beklagar sig över detta och lovar förbättring. Dock vill han ingenting hellre än att lära känna dig på ett djupare plan. Vem skulle kunna stå emot en så spännande och trevlig person som du? Är du beredd att ge honom en chans till, snälla?

2009-03-26 @ 03:12:22
Postat av: tredje gången gillt

värst vad det skulle ta tid att ladda upp kommentarer

2009-03-26 @ 03:13:51
Postat av: emelie

TÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING



VINN SMINK FRÅN MAKEUP STORE & ID MAKEUP!



FÖR ATT DELTA GÅ IN PÅ http://eliees.blogg.se

FÖR ATT DELTA GÅ IN PÅ http://eliees.blogg.se

FÖR ATT DELTA GÅ IN PÅ http://eliees.blogg.se



TÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING



VINN SMINK FRÅN MAKEUP STORE & ID MAKEUP!



FÖR ATT DELTA GÅ IN PÅ http://eliees.blogg.se

FÖR ATT DELTA GÅ IN PÅ http://eliees.blogg.se

FÖR ATT DELTA GÅ IN PÅ http://eliees.blogg.se



2009-03-26 @ 03:44:25
URL: http://eliees.blogg.se/
Postat av: SANNA

HEJ, EN SOM NÄSTAN HAR KOPIERAT DIN DESIGN RAKT AV:

http://hotstuffbysandra.blogg.se/



TYCKER DU BORDE ANMÄLA FJORTISEN SOM VILL VIKA UT SEJ I SLIITZ HAHAHA PATETISK HON.

2009-03-26 @ 18:45:21
Postat av: anonymous

Jag tycker att du börjar med att öppna dig själv, för på så vis öppnar du en dörr för honom. Du behöver inte vräka ur dig de hemskaste sakerna du gjort, men du vet lite mer hemliga saker som han kan få veta. Då kommer han känna typ tillit till dig :) Förhoppningsvis så gör han detsamma tillbaka. Annars är det bara att köpa god sprit och köra "jag har aldrig" (hehe!)

2009-03-26 @ 19:08:46
Postat av: Malin

Ja förstår inte varför ja följer din blogg, du är sjukt dålig på att uppdatera! sorry men sant =)

2009-03-26 @ 20:05:51
Postat av: Anonym

2009-03-27 @ 12:59:41
Postat av: Sandra

Ca 5 minuter efter inloggning kan du skriva något om du inte vill verka för på.

Fråga om en träff.

Jag träffade min pojkvän på internet, först var vi bara vänner men sen, ja, idag bor vi ihop och är förlovade.

Lycka till!

2009-04-09 @ 16:30:16
URL: http://vildangeel.blogg.se/
Postat av: Valle

Va dig själv man kommer alltid längst på det. Prata om saker ni båda tycker om, om du inte vet det så ta reda på det genom att fråga osv=)

2009-04-13 @ 21:42:11
URL: http://valii.blogg.se/
Postat av: Jackiie

Försök inte. Försök däremot bara umgås med personen som vilken vän som helst. Blir man kär så blir man kär, så gick det för mig, och jag letade inte. Visst, det krävs tålamod, men det är bäst så. =)



Kramar!

2009-04-14 @ 08:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0