My glamorous lips.


Många frågar om färgen på mina läppar, så jag tänkte därför göra ett inlägg om det.

Först ut har vi 1. BeYu Soft Liner 512 eller 2. Max Factor Erace Concealer 08 Beige.

Jag väljer en av dom och lägger som grund för att få den hudton liknande färgen på läpparna innan jag slutligen använder mig av läppglanset 3. Buxom Lips Kanani eller 4. Buxom Lips Bambi.


Enkelt och snyggt! (på ett par läppar som bär upp det) =P


Jag själv föredrar oftast BeYu Soft Liner 512 och Buxom Lips Bambi.

Alla dessa fyra finns att handla på Kicks eller Åhléns.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar concealer på läpparna :)

2009-02-05 @ 22:19:17
Postat av: chasmine

jag vill ha dina läppar, GIVE ME! ;)

2009-02-06 @ 16:32:35
URL: http://takealook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0