Magic sim lurar din LG.


Ett sådant här beställde jag idag till min mobiltelefon, får se om skiten fungerar.

"Magic sim lurar din LG!

Magic sim gör att du kan använda annat simkort än det som mobilen är låst till! Inga riskabla ingrepp. Inget som äventyrar garantin! Du gör ett urtag i simkortet, sen sätter du det tillsammans med magic sim i mobilen.  Fast din mobil är låst kommer magic sim att "lura den" att acceptera simkortet. Var beredd på lite pyssel men det är inget svårt och du riskerar inte att förstöra ditt simkort."

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har köpt två sånna där i hopp om att kunna använda min låsta telefon till mitt simkort. Tyvärr ville det inte fungera alls! Hoppas du har bättre lycka!

2009-02-09 @ 21:15:19
URL: http://sannanaeaes.blogg.se/
Postat av: Anonym

berätta sen om det gick!

2009-02-09 @ 21:47:55
Postat av: Sanna

Jag har halebop simkort och en Sony Ericsson W200i. Men dem där korten fungerar ju inte på alla modeller av mobiltelefoner. Jag köpte mina "magic sim" från tradera utan en lista på mobilmodeller de stödje, hoppades på att jag skulle ha tur. Så jag har väl bara mig själv att skylla :)

2009-02-09 @ 21:50:05
URL: http://sannanaeaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0