Weekday.









Det har varit en bra men regning dag på stan idag, jag mötte upp min bror Ted vid t-centralen innan klockan ens var 10 (butikerna hade alltså inte öppnat) och jag var inte hemma förens 19 på kvällen, alltså en heldag på stan idag, var förbi Kicks och hälsade på mina gamla kollegor och köpte på mig lite festliga ögonfransar (individuella) som jag tänkte att jag skulle glittra lite med imorgon på resan, jag ser verkligen fram emot resan!


Gick även in på butiken Weekday och hittade dessa 3 plagg, jag älskar koftor och oversize t-shirts.

Oversize t-shirts är snyggt på långa människor (jag är 187cm lång).


Nu ska här smörjas in brun-utan-sol och sedan är det läggdags, är sjukt trött efter dagen på stan.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad för någon slags brun utan sol använder du? Jag har en jag inte minns namnet på, men jag tycker inte det blir bra alls! Eller så är det jag som är dålig på det.. Ha-ha. Vilken härlig blogg du har =)

2009-05-23 @ 15:18:11
URL: http://elinclassic.devote.se/
Postat av: W I K T O R O Z

ja vill också vara lång, så jävla snyggt!!!

2009-05-23 @ 15:34:21
URL: http://wiktorozlife.blogg.se/
Postat av: victoria söderlund wahlström

Håller med dig Christoffer, over siza på långa är riktigt fräsch. Som sagt är jag själv 181cm lång så jag förstår ;)

2009-05-25 @ 00:22:00
URL: http://victoriasoderlund.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej! Började använda den där hårfärgen efter att du tipsade om den. Och jag älskar den! Men efter några tvättar så börjar den "åka ur". Färgen känns inte likadan längre. Något tips?

2009-06-03 @ 09:21:28
Postat av: Carolina

Hej Christoffer!



Min vän har beslutat sig för att bli blondin precis som jag. Kan nog aldrig bli för många blondiner på denna planet! Det finns bara ett litet problem. Hon var röd/ljusbrun/orange hårig som hennes naturliga färg innan hon färgade blont. Du har ju så fin blond så jag undrar om du vet vilken färg man kan använda om man inte är naturlig blondin men ändå vill få det att inte se gult och onaturligt ut. Nu är hon platina i rötterna och gulare längst ned men hon skulle verkligen passa i ljusblond med lite havreslingor i. (Silvershampoot gjorde ingen större skillnad mot det gula)



Tack för en jättebra blogg och din underbara personlighet!



/Carolina

2009-06-03 @ 15:29:31
Postat av: Sofie Eriksson

Den översta tshirten, hur mycket kostade den? :]

2009-06-14 @ 16:35:15
URL: http://myrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0