Vad vill ni?




Det var inte meningen att gå ut så hårt emot henne, jag svarade åt alla!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fattade först ingenting. Du ser verkligen ut som en tjej. Men jag håller med dig. Jag har två kompisar som har gått från att vara tjejer till att vara killar. Jag ser dom som killar och i ärlighetens namn. De passar bättre som killar, är omtyckta av folk nuförtiden och inte alls så hemska som de va som tjejer. De har funnit vilka de är ock sina identiteter. Tycker folk ska få vara det de vill vara så länge de inte direkt skadar någon. Detta är ju 2000-talet liksom. Men men, god natt =)

(P.S. din blogg är lite för mycket flyttad till vänster så jag kan inte se exakt vad jag skriver, ifall det har blvit stavfel så vet du varför =P)

2009-03-20 @ 01:37:00
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Helena

Fattade först ingenting. Du ser verkligen ut som en tjej. Men jag håller med dig. Jag har två kompisar som har gått från att vara tjejer till att vara killar. Jag ser dom som killar och i ärlighetens namn. De passar bättre som killar, är omtyckta av folk nuförtiden och inte alls så hemska som de va som tjejer. De har funnit vilka de är ock sina identiteter. Tycker folk ska få vara det de vill vara så länge de inte direkt skadar någon. Detta är ju 2000-talet liksom. Men men, god natt =)

(P.S. din blogg är lite för mycket flyttad till vänster så jag kan inte se exakt vad jag skriver, ifall det har blvit stavfel så vet du varför =P)

2009-03-20 @ 01:37:27
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Josefin

Va stolt över dej själv :)

2009-03-20 @ 01:38:35
URL: http://missexclusive.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag drömde om dig i natt. Vi var ett par. Och gjorde... "pargrejer". :)

Ska tilläggas att jag är en 26årig hetero jävligt vanlig svensson-tjej.

2009-03-20 @ 10:31:38
Postat av: elin

så jävla tuff. :] älskar din blogg!

2009-03-20 @ 12:12:26
URL: http://trawberrylipgloss.blogg.se/
Postat av: kenan

Hej Christofer, välkommen tillbaka!



Har du varit inne på http://www.kenanharbas.blogg.se under den senaste tiden? Om inte besök den nu! Ikväll klockan 20,00 publiceras en stor och exklusiv intervju med en känd artist från Znap Music.



Med över 140,000 lyssnare har hon berört många och än idag efter ett år på listan är hon kvar. Med den röst hon har och texterna förstår man varför hon är så älskad på sidan. Vem är hon och vad gör hon? Svaret får du ikväll!



PS: Denna sorts inlägg som dessa intervjuer är ett nytt fenomen i bloggen som blivit väldigt eftertraktat av många. Sedan första intervjun med en kille som heter Vedran Clavin Bozic har intervjuerna varit saknade av många, men här är som sagt fortsättningen!





Hälsningar

Kenan Harbas



http://www.kenanharbas.blogg.se

2009-03-20 @ 18:30:07
URL: http://kenanharbas.blogg.se/
Postat av: Nadia

Förstår att det är jobbigt - lev och låt leva - fattar inte vrf folk inte bara kan respektera och acceptera andra för dem de är, tänk vilken mkt bättre värld vi haft då.

2009-03-21 @ 09:17:18
URL: http://timesandlifeofnadia.webblogg.se/
Postat av: sussie

Du är en otroligt stark person och du ska verkligen fortsätta stå för vad du intresserar dig av. Det är skit coolt att du vågar tycker jag!

KEEP IT GOIN´!

2009-03-21 @ 18:18:35
Postat av: Lolz

Skyll dig själv din jävla tönt:P

2009-03-21 @ 18:38:45
Postat av: Cheesecake

Lite bristande argument från din sida.. Du säger att du har ett intresse för att hålla på med smink och diverse kosmetika, det köper jag. Många killar sminkar sig för att dölja finnar osv. Men det du gör är att du sminkar dig för att få ett feminint utseende, vilket många bögar har en tendens till att göra. Vi människor finns i två olika kön, ett kvinnligt och ett manligt. Det finns en anledning till dessa två kön, reproduktion. Hade alla vart homosexuella hade inte vi existerat. Det är inte meningen att vi ska vara homosexuella. Att säga att "jag är född så" eller "det här ÄR jag" är skitsnack. Klart att man kan börja gilla killar om man har en taskig uppväxt eller en vriden verklighetssyn. Om du inte träffar någon tjej som du fattar tycke för är det väl klart att du tror att du har insett att du är bög. Hade det vart meningen att du skulle ha ett "kärleksförhållande" med en kille, hade du vart tjej. Acceptera att du är född kille och att det är meningen att du ska vara med en tjej, så sluta inte leta efter en, den "rätta" kanske inte finns där du bor och inte heller i Sverige, men hon finns därute någonstans. Dessutom ska man inte blanda avföring med sex det är äckligt. Man har en anal för att göra sig av med avföring inte för att köra upp köttflöjtar där.

2009-03-22 @ 00:19:08
Postat av: Nadis

Cheesecake- hur kommer det sig då att det finns djur som är homosexuella? gäller din kommentar "har en taskig uppväxt eller en vriden verklighetssyn" här också?

2009-03-22 @ 01:43:36
Postat av: Camilla

Cheescake- om det inte är meningen att man ska köra upp köttflöjtar i analen, varför måste man då ta sig in den vägen för att komma åt G-punkten på killar?

2009-03-22 @ 08:28:05
URL: http://beesandhoney.blogg.se/
Postat av: tina

va dig själv, ingen annan!

2009-03-22 @ 12:24:41
Postat av: tina

va dig själv, ingen annan!

2009-03-22 @ 12:32:31
Postat av: Erik

Jag tycker iaf att du är tuff Christoffer. Det vet du.

Till cheescake måste jag bara påpeka att du måste ha nån seriös sinnesrubbning. En kille blir inte kär i en annan kille för att han har haft en taskig uppväxt. Jag har haft den bästa uppväxt jag kan tänka mig, men hoppsan, jag blev visst bög ändå. Stolt bög dessutom!

2009-03-28 @ 10:37:28
URL: http://thewayoferik.blogg.se/
Postat av: Bulle

Arrgh! Jag blir både spyfärdig och förbannad på Cheesecake. Jag ORKAR inte att folk tänker inom de ramar som finns, att bara för att de vägrar (eller inte har kapabilitet till att) ha ett vidare perspektiv så kallar de saker de inte förstår för "fel". Det är en kamp att orka och jag är glad att du gör det för oss allihop som faller för personlighet och inte kön, som klär oss efter intresse och inte efter samhällets givna skisser. TACK, för själv har jag varit den där jäkla snigeln som hellre återvänder till skalet än står för den den är. När du kommer och vågar - och visar att det går - så motiverar du mig att våga och att orka. Synd att de inte förstår, desto mer synd att de måste låta alla andra veta precis hur lite de förstår. TUR & SKÖNT att vi inte är en av dem. Fortsätt vara den sköna människa du är, så har du en bevakare extra framöver.

2009-04-04 @ 21:59:43
URL: http://keradagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0