Frågestund - Svar!

Vad avskyr du, allra mest? 3 saker.
http://wraith.blogg.se/


SVAR: Fördomar, rädsla och begränsningar för han/hon/den/det.


Vad är det bästa du vet?

Läser du lika många bloggar, som det finns personer som läser din?

Vad tror du att du gör om fem år?
http://kornoholic.blogg.se/


SVAR: Det bästa jag vet: Blondiner. Bloggar: Nej, jag läser 3 bloggar dagligen, Natacha, Kissie och Amir, men självklart trillar jag in på andras också. Om fem år: Jobbar jag fortfarande med smink, kanske musiken har kommit någonvart också.


Vad är din högsta önskan?
http://sannanaeaes.blogg.se/


SVAR: Driva ett eget sminkmärke.


Är du singel? ;)


SVAR: Ja!


Kan du lägga min blogg som en länk?

Vad tycker du är det bästa med Natacha?
http://meandmore.blogg.se/


SVAR: Länk: Folk som på något sätt inte angår mig länkar jag inte. Natacha: Hennes avslappnade personlighet, och självklart hennes bruna Bambi ögon och fylliga hår.


Skulle du själv vilja göra ett utvik som glamourmodell?
http://tindraangel.blogg.se/


SVAR: Haha! Kanske för "for him gay magazine" (nej någon sådan tidning finns inte, drev lite med tidningen FHM)


Vad använder du för sorts smink?

Har du alltid känt och klätt dig som en tjej? Eller var det vid en viss ålder som du "kom ut" eller typ "idag en kjol". :)

Har du gjort några ingrepp? Typ läpparna eller funderat på bröst?

http://linnorlin.blogg.se/


SVAR: Smink: Jag använder olika smink beroende på tillfället, men mest ID (Bare Minerals). Kläder: Jag har alltid köpt det jag tycker är fint, sen om det hänger på kill avdelningen eller tjej avdelningen skiter jag i, men oftast så är tjejkläder roligare att se på med färger, form och estetik. Ingrepp: Nej jag har inte gjort några ingrepp och skulle aldrig falla mig in, folk verkar visst tro att jag är transvestit bara för att jag har en kvinnligförebild och använder smink.


Musik stil?

När började du sminka dig och hur reagerade omgivningen?

Kan du lägga upp lite skönhets tips på bloggen?


SVAR: Musik: Hard Dance och tidig Eurodisco. Smink: Jag började intressera mig för smink vid 17 års ålder. Skönhets Tips: ja det kommer jag att göra!


Vilken är din naturliga hårfärg/ögonfärg? Hur reagerar du när du får kommentarer om ditt utseende eller liknande, från folk som verkar ha något emot det eller bara är riktigt avundsjuka?

http://karliing.blogg.se/


SVAR: Hår/Ögon: Skandinaviskt råttblond, blå/grå. Kommentarer: Jag får bara kommentarer via Internet, i verkliga livet är det som om ingen vågar säga något, inte högt i alla fall så att jag hör.


Har du fått ett påhopp angående ditt utseende in real life någon gång?

När började du sminka dig och helt enkelt bli mer kvinna än man? :)

Hur klär du dig?

Har du någon bästa vän? :)


SVAR: Känner att jag redan har svarat på det här längre upp, min bästa vän måste nog vara Frida.


När började du först klä och sminka dig som du gör?

Säg tre ord som beskriver dig.
http://elliefant.blogspot.com


SVAR: Tre ord: Natacha, techno och sprit. =P


Skulle du kunna tatuera dig? .Om ja - vart skulle du göra den och vad för motiv?


SVAR: Jag har funderat på att tatuera in en av de 3 djävlarna från Happy Hardcore omslagen, vet dock inte var.


Hur många inlägg har du skrivit sammanlagt?

Hur många besökare har du per dag ca?
http://missexclusive.blogg.se/


SVAR: Oj! Vet inte, 50 inlägg kanske? Jag har i alla fall ungefär 400 klick om dagen.


Har du något tips på hur man får håret att växa till sej snabbare och starkare?


SVAR: B vitamin och Hårkontroll.


Tips hur man kan bli lika stark i sig själv/självförtroende som du? :) Du är grym.

Dröm tjej/killen? Utseende?


SVAR: Självförtroende: Jag är 22 år och har nog vuxit stark med åren, jag har alltid gått min egen väg, dom som inte köper det väljer ju helt enkelt att inte umgås med mig, svårare än så är det ju inte. Dröm partner: Bägge ska ha bruna ögon i alla fall, gärna lite mulatt brun hud, hon blond och han brunhårig, hon storbystad, han väl utrustad. Haha! =P


När är det dags får vår fika?

Jag är säker på att det kommer bli riktigt trevligt;)


SVAR: Vem fan är du?


Du har inte funderat på och göra ingrepp på din kropp som t.ex. bröst?
http://elenadagman.devote.se


SVAR: Som sagt, jag känner mig inte missnöjd med vem jag är bara för att jag använder smink, mitt intresse är att sminka lika väl som att en tjej gillar att åka till hästen och mocka eller en kille som gillar att spela innebandy, så nej, jag skulle inte göra något kvinnligt ingrepp.


Är du homosexuell också? Isf, när insåg du det?

ÄLSKAR DIN BLOGG :*
http://idolize.devote.se


SVAR: Jag började känna av det vid puberteten i 14 års ålder, när jag var 17 så kom jag ut öppet med det, mamma svarade mig med "det var väl skönt att få det segt, vi andra har ju vetat om det rätt länge, kom ner om 30 min, maten är klar då" sen var det inte mer med det.


Hur reagerar folk som ser dig på stan?

Har du någon gång fått en flirt av en man som faktiskt trott att du varit kvinna?


SVAR: Reaktion: Dom viskar väl lite, sen är det inte mer med det, å andra sidan så är dom ju typ 15-17 år som gör det, så deras åsikt känns rätt meningslös. Flirt: Det tog mig 2 minuter igår inne på Platina innan 2 hetero killar började stirra om mina läppar (krogen). 3 killar sa ute på rökrutan "hade jag varit homosexuella hade jag fan inte tvekat en sekund" så ja, jag får komplimanger även av heterosexuella killar.


Kommentarer
Postat av: alexk

Tell me bout it. du e sexy. Inget emot tanken på att ha sex med en man men det är få män jag skulle kunna tänka mig att ligga med. dig skulle jag nog hångla i alla fall ;)

2009-03-16 @ 00:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0